1. DISPOZIȚII GENERALE

Următorii termeni și condiții reglementează drepturile și obligațiile părților care decurg din contractul de vânzare-cumpărare încheiat între vânzător și vânzător: DELAB, s.r.o., nr. de identificare: 53 548 256, Železničná 1534, Senica 905 01, înregistrată în Registrul Comerțului, număr de inserție: 48400/T (denumită în continuare „Vânzătorul”) și Cumpărătorul. Obiectul acestui contract este cumpărarea și vânzarea de bunuri pe site-ul de comerț electronic al vânzătorului.

Datele de contact ale vânzătorului:

DELAB, s.r.o., nr. de identificare: 53 548 256, Železniční 1534, Senica 905 01, înregistrată în Registrul Comerțului de la Tribunalul districtual Trnava, secțiunea: sro, număr de inserție: 48400/T

ID: 212141414922

NUMĂR TVA: SK212141414922

Numele societății: Železničná 1534, Senica 905 01

Telefon: +421 949 833 255

Email: hello@delab.sk

Autoritatea de supraveghere:

Inspecția comercială slovacă (SOI)

Inspectoratul SOI pentru regiunea Trnava

Pekařská 23, 917 01 Trnava 1

Departamentul de Supraveghere

tt@soi.sk

Tel. nr. 033/321 25 27, 033/321 25 21, fax nr. 033/321 25 23

http://www.soi.sk

http://www.soi.sk/sk/Podávanie-podnětů-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi

1.1. Prezentele Condiții de vânzare și reclamații, în vigoare la data încheierii Contractului de vânzare-cumpărare, fac parte integrantă din Contractul de vânzare-cumpărare. În cazul în care contractul de achiziție este încheiat în scris, în care sunt conveniți termeni și condiții care diferă de acești Termeni și condiții, prevederile contractului de achiziție prevalează asupra acestor Termeni și condiții. Termenii și condițiile nou convenite nu trebuie să intre în conflict cu alte dispoziții legale (reducerea perioadei de returnare, a perioadei de garanție etc.).

1.2. În sensul prezentelor condiții generale, un contract suplimentar înseamnă un contract prin care cumpărătorul achiziționează bunuri sau primește un serviciu care are legătură cu obiectul unui anumit contract de vânzare, dacă bunurile sau serviciul sunt furnizate de vânzător sau de o terță parte pe baza acordului acestora.

1.3 Prețul de achiziție afișat pentru bunuri pe orice site de comerț electronic operat de către vânzător include taxa pe valoarea adăugată în cuantumul specificat în conformitate cu legislația cehă aplicabilă. Acesta nu include prețul pentru transportul bunurilor sau alte servicii opționale. Toate reducerile și alte promoții sunt valabile în limita stocului disponibil, cu excepția cazului în care se specifică altfel pentru produsele în cauză.

1.4. Vânzătorul are dreptul de a ajusta prețul de vânzare al bunurilor, care este indicat pe site-ul de comerț electronic, în orice moment în cadrul activității vânzătorului. O astfel de modificare nu se aplică contractelor de cumpărare încheiate înainte de modificarea prețului, indiferent de faptul că bunurile nu au fost încă livrate.

1.5 Riscurile de securitate se aplică tuturor produselor din magazinul nostru online. Toate produsele și utilizarea lor pot prezenta un risc pentru sănătatea, viața sau proprietatea utilizatorului. Prin acceptarea termenilor și condițiilor, acceptați faptul că utilizarea și deținerea produselor enumerate prezintă un risc de siguranță, pe care îl acceptați pe deplin. Prin comanda și/sau utilizarea produselor din comerțul nostru electronic, acceptați că ați fost pe deplin informat cu privire la riscurile enumerate, care pot include riscul de îmbolnăvire, rănire, invaliditate sau chiar deces. Cumpărătorul este pe deplin responsabil pentru toate consecințele care pot apărea în urma comenzii și/sau utilizării produselor din comerțul nostru electronic.

1.6 Înainte de orice utilizare a unui produs din comerțul nostru electronic, produsul trebuie să fie testat în siguranță. În cazul în care utilizatorul nu este sigur cum să testeze corect produsul, îl rugăm să nu utilizeze produsul și să ne informeze despre acest lucru.

1.7 Compania care operează comerțul electronic nu își asumă nicio răspundere pentru daunele directe sau indirecte care decurg din utilizarea produselor achiziționate prin intermediul comerțului nostru electronic, indiferent dacă cumpărătorul sau o terță parte a utilizat produsele în mod corect sau incorect. Această excludere se aplică în măsura maximă permisă de lege.

1.8 În cazul unei acțiuni în răspundere împotriva societății. Societatea își limitează răspunderea pentru daune la de trei ori valoarea de piață a produsului.

1.9 Compania care operează comerțul electronic se străduiește să furnizeze descrieri și fotografii cât mai detaliate și mai exacte ale produselor. Cu toate acestea, compania nu poate garanta acuratețea completă a informațiilor și fotografiilor despre produse. Pot exista mici variații în ambalaj, deoarece unele produse pot proveni de la furnizori diferiți, dar aceste variații nu afectează în niciun fel calitatea sau funcționalitatea produselor vândute prin intermediul comerțului nostru electronic.

2. MODALITATEA DE ÎNCHEIERE A CONTRACTULUI DE VÂNZARE-CUMPĂRARE

2.1. Contractul de achiziție se încheie pe baza unei propuneri trimise de către Cumpărător vânzătorului sub forma unui formular completat și transmis prin intermediul site-ului web al vânzătorului la care Cumpărătorul a trimis propunerea pentru încheierea acesteia. Obiectul contractului este transferul de proprietate asupra bunurilor identificate de către Cumpărător în schimbul prețului de achiziție și în condițiile specificate în prezenta comandă (denumită în continuare „Comanda”).

2.2 După ce comanda a fost trimisă, un mesaj generat automat va fi trimis la adresa de e-mail a sistemului electronic al vânzătorului, confirmând primirea comenzii (denumit în continuare „Confirmarea de primire a comenzii”). Dacă este necesar, orice informații suplimentare referitoare la comanda Cumpărătorului pot fi trimise la adresa de e-mail a Cumpărătorului.

2.3. Confirmarea de expediere a comenzii conține informația că Vânzătorul a primit comanda și reprezintă, de asemenea, o acceptare a propunerii de încheiere a unui contract de cumpărare (denumită în continuare „acceptarea comenzii”).

2.4. Conținutul acceptării comenzii include denumirea și specificațiile bunurilor a căror vânzare face obiectul contractului de achiziție, detalii privind prețul bunurilor și/sau al altor servicii, detalii privind termenul probabil de livrare a bunurilor, denumirea și detaliile locului în care urmează să fie livrate bunurile și detalii privind condițiile, metoda de preț și data transportului bunurilor la locul de livrare convenit pentru cumpărător, precum și detalii privind vânzătorul, cum ar fi denumirea comercială, sediul social, numărul de înregistrare și altele asemenea. Notificarea poate conține și alte informații necesare.

2.5. Încheierea contractului de achiziție are loc la primirea acceptării comenzii în format electronic sau în scris.

2.6. Vânzătorul va informa Cumpărătorul în mod clar, neechivoc, inteligibil și fără echivoc cu privire la informațiile precontractuale privind reclamația, plata, condițiile comerciale, de transport și alte condiții înainte de a trimite comanda prin:

informarea cumpărătorului cu privire la principalele caracteristici ale bunurilor sau la natura serviciului, în măsura în care acest lucru este adecvat mijlocului de comunicare utilizat și a bunurilor sau serviciilor pe pagina de catalog relevantă a comerțului electronic al vânzătorului,

numele și sediul social al vânzătorului pe subpagina relevantă a site-ului de comerț electronic al vânzătorului și în nr. 1 din acești Termeni și condiții de vânzare și publicitate, care se află pe subpagina relevantă a site-ului de comerț electronic al vânzătorului,

numărul de telefon al Vânzătorului și alte date relevante pentru contactul Cumpărătorului cu Vânzătorul, în special adresa de e-mail și numărul de fax al Vânzătorului, dacă Vânzătorul le-a furnizat pe subpagina relevantă a site-ului de comerț electronic al Vânzătorului și în nr. 1 din prezentele Condiții de vânzare și reclamații, care se află pe subpagina relevantă a site-ului de comerț electronic al Vânzătorului,

adresa Vânzătorului la care Cumpărătorul poate face o reclamație pentru bunuri sau servicii, depune o plângere sau face orice altă reclamație este informată în articolul 1 din acești Termeni și Condiții, care se află pe subpagina relevantă a paginii de comerț electronic a Vânzătorului,

prețul total al bunurilor sau serviciilor, inclusiv taxa pe valoarea adăugată și toate celelalte taxe sau, în cazul în care prețul nu poate fi determinat în mod rezonabil în avans din cauza naturii bunurilor sau serviciilor, modul în care este calculat, precum și costurile de transport, de livrare, de expediere, de expediere și alte costuri și taxe , sau, în cazul în care aceste costuri și taxe nu pot fi determinate în avans, faptul că Cumpărătorul va fi obligat să le plătească, informate pe pagina de catalog relevantă a comerțului electronic al Vânzătorului,

condițiile de plată, termenele de livrare, termenul în care Vânzătorul se angajează să livreze bunurile sau să presteze serviciul, informațiile privind procedurile de solicitare și de tratare a reclamațiilor, plângerilor și sugestiilor Cumpărătorului, informate în articolele relevante din acești Termeni și Condiții, care se află pe subpagina relevantă din comerțul electronic al Vânzătorului,

informațiile privind dreptul Cumpărătorului de a se retrage din Contractul de achiziție, condițiile, termenul și procedura de exercitare a dreptului de retragere din Contract, prevăzute la articolul 3.10 din prezentele Condiții generale, care se află pe subpagina relevantă a site-ului de comerț electronic al Vânzătorului,

punerea la dispoziție a formularului de retragere de la nr. 10 și din anexa la acești termeni și condiții, care se află pe subpagina relevantă a site-ului de comerț electronic al vânzătorului; vânzătorul a pus la dispoziție, de asemenea, formularul de retragere propriu-zis în anexa la acești termeni și condiții, care se află pe subpagina relevantă a site-ului de comerț electronic al vânzătorului

informarea că, în cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de vânzare-cumpărare, acesta va suporta costurile asociate cu returnarea bunurilor către vânzător în conformitate cu § 10 alineatul 2. 3 din Legea nr. 102/2014 Coll. privind protecția consumatorilor în vânzarea de bunuri sau prestarea de servicii în cadrul unui contract la distanță sau al unui contract încheiat în afara spațiilor comerciale ale vânzătorului și de modificare și completare a anumitor acte (denumită în continuare „Legea privind protecția consumatorilor în vânzările la distanță”), și în cazul în care se retrage din contractul de vânzare-cumpărare, precum și costurile de returnare a bunurilor, care, datorită naturii lor, nu pot fi returnate prin poștă, informate la articolul 10 din acești termeni și condiții, care se află pe subpagina relevantă a site-ului de comerț electronic al vânzătorului,

obligația Cumpărătorului de a plăti Vânzătorului prețul pentru prestația efectiv furnizată, în conformitate cu articolul 10(5) din Legea privind protecția consumatorilor în materie de vânzări la distanță, în cazul în care Cumpărătorul se retrage din Contractul de servicii după ce a acordat Vânzătorului consimțământul explicit în conformitate cu articolul 4(6) din Legea privind protecția consumatorilor în materie de vânzări la distanță, informat în articolul 2.10 din prezenții Termeni și condiții, care se află pe subpagina relevantă a site-ului de comerț electronic al Vânzătorului,

circumstanțele în care cumpărătorul își pierde dreptul de a se retrage din contract sunt prezentate la articolul 10 din acești termeni și condiții, care se află pe subpagina relevantă a site-ului de comerț electronic al vânzătorului,

instrucțiunile privind răspunderea vânzătorului pentru defecte ale bunurilor sau serviciilor în conformitate cu articolele 622 și 623 din Codul civil sunt prevăzute la articolul 622.8 din acești Termeni și condiții, care se află pe subpagina relevantă a magazinului electronic al vânzătorului,

existența și detaliile garanției oferite de producător sau de vânzător în conformitate cu principii mai stricte decât cele prevăzute la articolul 502 din Codul civil, în cazul în care sunt furnizate de producător sau de vânzător, precum și informații privind existența și condițiile de asistență și servicii oferite cumpărătorului după vânzarea bunurilor sau prestarea serviciului, în cazul în care o astfel de asistență este informată pe pagina de catalog relevantă a magazinului electronic al vânzătorului și articolul 502. 9 din prezentele condiții de vânzare și publicitate, care se află pe subpagina relevantă a magazinului electronic al vânzătorului,

existența codurilor de conduită relevante pe care vânzătorul s-a angajat să le respecte și modul în care cumpărătorul poate lua cunoștință de acestea sau poate obține textul lor, informat pe pagina de catalog relevantă a comerțului electronic al vânzătorului,

durata contractului, în cazul unui contract pe durată determinată; în cazul unui contract pe durată nedeterminată sau al unui contract care se reînnoiește automat, informațiile privind condițiile de reziliere a contractului de pe pagina de catalog relevantă a magazinului electronic al vânzătorului și din prezentele condiții de vânzare și publicitate, care se află pe subpagina relevantă a magazinului electronic al vânzătorului,

durata minimă a obligațiilor Cumpărătorului în temeiul Contractului de achiziție, în cazul în care Contractul de achiziție implică o astfel de obligație pentru Cumpărător, pe pagina de catalog relevantă a comerțului electronic al Vânzătorului și în acești Termeni și condiții, care se află pe subpagina relevantă a comerțului electronic al Vânzătorului,

obligația Cumpărătorului de a plăti un depozit sau de a furniza o altă garanție financiară la cererea Vânzătorului și condițiile aplicabile pentru furnizarea acesteia, în cazul în care Contractul de achiziție implică o astfel de obligație pentru Cumpărător, a fost informată pe pagina de catalog relevantă a e-shop-ului Vânzătorului și în acești Termeni și condiții, care se află pe subpagina relevantă a e-shop-ului Vânzătorului,

funcționalitatea, inclusiv măsurile tehnice de protecție aplicabile pentru a securiza conținutul electronic, dacă este cazul, informate pe pagina de catalog relevantă a comerțului electronic al vânzătorului și în acești Termeni și condiții, care se află pe subpagina relevantă a comerțului electronic al vânzătorului,

compatibilitatea Conținutului electronic cu hardware-ul și software-ul cunoscute sau care se așteaptă în mod rezonabil să fie cunoscute de către Vânzător, dacă este cazul, pe pagina de catalog relevantă a site-ului de comerț electronic al Vânzătorului și în acești termeni și condiții de vânzare și reclamații, care se află pe subpagina relevantă a site-ului de comerț electronic al Vânzătorului,

posibilitatea și condițiile de soluționare extrajudiciară a litigiului prin intermediul unui sistem alternativ de soluționare a litigiilor, în cazul în care vânzătorul s-a angajat să utilizeze un astfel de sistem, pe pagina relevantă a catalogului din magazinul electronic al vânzătorului și în acești termeni și condiții de vânzare și publicitate, care se află pe subpagina relevantă a magazinului electronic al vânzătorului,

acțiunile necesare pentru încheierea contractului de cumpărare prin descrierea acestor acțiuni necesare în acești termeni și condiții de vânzare și reclamații, care se află pe subpagina relevantă a site-ului de comerț electronic al vânzătorului,

că Contractul de achiziție va fi stocat în format electronic la Vânzător și este disponibil pentru Cumpărător după ce acesta l-a solicitat în scris pe pagina de catalog relevantă a magazinului electronic al Vânzătorului și în acești Termeni și condiții, care se află pe subpagina relevantă a magazinului electronic al Vânzătorului,

faptul că limba oferită pentru încheierea contractului este slovaca este informată pe pagina de catalog relevantă a magazinului electronic al vânzătorului și în acești termeni și condiții de vânzare și reclamații, care se află pe subpagina relevantă a magazinului electronic al vânzătorului.

2.7 În cazul în care Vânzătorul nu și-a îndeplinit obligația de informare în temeiul clauzei 2.6 (e) din prezenții Termeni și condiții, Cumpărătorul nu este obligat să plătească aceste costuri sau taxe suplimentare.

3. DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE VÂNZĂTORULUI

3.1 Vânzătorul trebuie:

(a) în cazul confirmării comenzii prin acceptare, vânzătorul este obligat să livreze cumpărătorului bunurile în cantitatea, termenul și calitatea convenite, să le ambaleze și să asigure transportul acestora în modul necesar pentru conservarea și protecția lor,
b) să se asigure că bunurile livrate sunt conforme cu legislația cehă aplicabilă,
c) trimite confirmarea încheierii contractului de cumpărare pe un suport durabil, cum ar fi prin e-mail. Confirmarea trebuie să fie trimisă fără întârziere și trebuie să conțină toate informațiile menționate la punctul 2.6, inclusiv formularul de retragere.
d) cel târziu împreună cu bunurile, să predea Cumpărătorului, în format electronic sau în scris, toate documentele necesare pentru acceptarea și utilizarea bunurilor achiziționate, precum și alte documente prevăzute de legislația cehă aplicabilă, cum ar fi manualul în limba cehă, nota de livrare, cardul de garanție și documentul fiscal.

3.2. Vânzătorul are dreptul la plata corectă și la timp a prețului de achiziție de către cumpărător pentru bunurile livrate.

3.3. În cazul în care, în cazul indisponibilității bunurilor sau al epuizării stocului, Vânzătorul nu poate livra bunurile către Cumpărător în termenul convenit în Contractul de achiziție, determinat prin prezentele Condiții generale sau la prețul de achiziție convenit, este obligația Vânzătorului să ofere Cumpărătorului o prestație de înlocuire sau posibilitatea de retragere din Contractul de achiziție pentru Cumpărător (anularea comenzii). Retragerea din contractul de cumpărare sau anularea comenzii este posibilă prin trimiterea unui e-mail către cumpărător. În cazul plății prețului de achiziție sau a unei părți din acesta de către cumpărător, vânzătorul este obligat să returneze toate plățile și, prin urmare, prețul de achiziție sau o parte din acesta deja plătit, inclusiv costul transportului, al livrării și al poștei și alte costuri și taxe, în termen de 14 zile de la data livrării e-mailului de retragere din contractul de achiziție sau de anulare a comenzii către cumpărător, în contul desemnat de acesta, cu excepția cazului în care părțile convin altfel. În cazul în care cumpărătorul plătește prețul de achiziție sau o parte din acesta, vânzătorul este obligat să returneze prețul de achiziție deja plătit sau o parte din acesta în termen de 14 zile de la data livrării retragerii contractului de achiziție către cumpărător.

4.  DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE CUMPĂRĂTORULUI

4.1 Vânzătorul a informat Cumpărătorul cu privire la obligația de a plăti Prețul de achiziție. Această obligație face parte din comandă.

4.2 Drepturile cumpărătorului: Cumpărătorul are dreptul la livrarea bunurilor în cantitatea, calitatea, data și locul convenite de părți.

4.3 Obligațiile cumpărătorului:

(a) să plătească vânzătorului prețul de achiziție convenit în termenul convenit, inclusiv costul de livrare a bunurilor comandate,
b) să ia în primire bunurile comandate și livrate
c) să confirme primirea bunurilor în nota de livrare cu semnătura sa sau a persoanei împuternicite de acesta.

5. CONDIȚII DE LIVRARE ȘI DE PLATĂ

5.1. Pentru fiecare articol de pe site-ul de comerț electronic este indicată disponibilitatea obișnuită a bunurilor și data expedierii acestora.

5.2. Vânzătorul este obligat să livreze bunul cumpărătorului fără întârziere, în termen de cel mult 30 de zile de la data încheierii contractului de vânzare-cumpărare, cu excepția cazului în care se convine altfel în contractul de vânzare-cumpărare. În cazul în care vânzătorul nu și-a îndeplinit această obligație, cumpărătorul poate solicita vânzătorului să livreze articolul într-o perioadă suplimentară rezonabilă de timp specificată de către cumpărător. În cazul în care articolul nu este livrat nici măcar în această perioadă suplimentară rezonabilă, cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract.

5.3. Vânzătorul are dreptul de a invita cumpărătorul să ia în primire bunurile chiar înainte de expirarea perioadei de livrare convenite în contractul de vânzare-cumpărare.

5.4. Cumpărătorul este obligat să preia livrarea bunurilor la locul convenit, conform Contractului de achiziție sau în alt mod, în momentul anterior livrării bunurilor („Locul”). 5.5. Cumpărătorul este obligat să preia livrarea bunurilor în intervalul de timp convenit de către vânzător sau de către agentul său desemnat să livreze bunurile și de către cumpărător în Contractul de achiziție sau în alt mod, în momentul anterior livrării bunurilor („Intervalul de timp”).

5.5 În cazul în care Vânzătorul livrează Bunurile către Cumpărător la locul și în cadrul Domeniului de aplicare a timpului, este responsabilitatea Cumpărătorului să preia personal bunurile sau să ia măsuri pentru ca o persoană autorizată de Cumpărător să preia bunurile. Cumpărătorul este obligat să semneze un protocol de plată a prețului de achiziție, de livrare și de predare-primire a bunurilor. Este obligația terțului autorizat să preia bunurile să furnizeze vânzătorului o copie a acceptării comenzii. Bunurile sunt considerate ca fiind livrate în momentul în care sunt livrate cumpărătorului. Livrarea bunurilor către Cumpărător înseamnă livrarea bunurilor la Locul de livrare, acceptarea acestora de către Cumpărător sau de către o terță parte autorizată de către Cumpărător și semnarea unui protocol de plată a prețului de achiziție și de livrare și predare a bunurilor de către Cumpărător sau de către o terță parte autorizată de către Cumpărător.

5.6. Cumpărătorul poate inspecta conținutul transportului, ambalajul mărfurilor și mărfurile, imediat după livrare, în prezența unui reprezentant al vânzătorului, cum ar fi un curier. În cazul în care se constată un defect al bunurilor, reprezentantul vânzătorului are obligația de a permite cumpărătorului să înregistreze natura și amploarea defectului bunurilor, a căror exactitate va fi confirmată de reprezentantul vânzătorului. Cu înregistrarea astfel realizată și transmisă vânzătorului, cumpărătorul poate refuza să accepte bunurile defecte livrate sau poate confirma livrarea bunurilor defecte și, ulterior, în conformitate cu articolul 8 din prezentele condiții de vânzare și reclamații, poate reclama viciile bunurilor de la vânzător sau de la o persoană desemnată de acesta. În cazul în care cumpărătorul refuză să accepte bunurile defecte livrate, toate costurile rezonabile suportate pentru returnarea bunurilor către vânzător vor fi suportate de către vânzător.

5.7 În cazul în care Vânzătorul nu livrează bunurile, Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din Contractul de cumpărare în termenul specificat în clauza 5.2 din acești Termeni și condiții, iar Vânzătorul este obligat să ramburseze Cumpărătorului prețul de cumpărare sau o parte din acesta deja plătit în termen de 14 zile de la momentul livrării retragerii din Contractul de cumpărare. Fondurile se transferă într-un cont bancar desemnat de cumpărător.

6.  PREȚUL DE ACHIZIȚIE

6.1 Prețul de achiziție pentru bunurile convenite în contractul de vânzare-cumpărare dintre cumpărător și vânzător este menționat în acceptarea comenzii (denumit în continuare „prețul de achiziție”). În cazul în care prețul de achiziție menționat în confirmarea comenzii este mai mare decât prețul pentru bunuri identice menționat în oferta de comerț electronic la momentul transmiterii comenzii de către cumpărător, vânzătorul va transmite un mesaj electronic cumpărătorului prin care îl va informa pe cumpărător cu privire la oferta unui nou preț de achiziție cu o valoare diferită, care va fi considerat ca fiind propunerea vânzătorului de a încheia un nou contract de achiziție, care trebuie să fie confirmat în mod expres de către cumpărător prin e-mail sau în scris pentru ca contractul de achiziție să fie încheiat în mod valabil.

6.2. Cumpărătorul este obligat să plătească vânzătorului prețul de achiziție, inclusiv costul livrării bunurilor, în numerar sau cu cardul de credit la primirea personală a bunurilor, în numerar la locul de livrare a bunurilor sau prin virament bancar în contul vânzătorului indicat în acceptarea comenzii sau pe site-ul web al vânzătorului în momentul anterior primirii bunurilor.

6.3 În cazul plății prețului de achiziție prin transfer bancar în contul Vânzătorului, momentul în care prețul de achiziție a fost creditat integral în contul Vânzătorului este considerat data plății.

6.4. Cumpărătorul este obligat să plătească vânzătorului prețul de achiziție pentru bunurile convenite în termenul prevăzut în contractul de vânzare-cumpărare, dar cel târziu la primirea bunurilor.

6.5 Vânzătorul are dreptul de a refuza livrarea bunurilor către cumpărător dacă acesta nu plătește vânzătorului prețul de achiziție integral până la momentul livrării bunurilor pe site și dacă părțile nu au convenit să plătească prețul de achiziție al bunurilor în rate.

6.6 Instalarea, mutarea bunurilor și costurile aferente nu sunt incluse în prețul de achiziție, iar vânzătorul nu este obligat să furnizeze aceste servicii cumpărătorului.

7.  PRELUAREA PROPRIETĂȚII ȘI TRANSFERUL RISCULUI DE DETERIORARE A MĂRFURILOR

7.1. Dreptul de proprietate asupra bunurilor este dobândit de cumpărător numai după plata integrală a prețului de achiziție a bunurilor.

7.2. Riscul de deteriorare a bunurilor se transferă cumpărătorului la primirea bunurilor de către cumpărător sau de către o terță parte autorizată de către cumpărător de la vânzător sau de la agentul vânzătorului autorizat să livreze bunurile sau, dacă cumpărătorul nu reușește să facă acest lucru la timp, în momentul în care vânzătorul permite cumpărătorului să dispună de bunuri și cumpărătorul nu intră în posesia bunurilor.

8. PROCEDURA DE RECLAMAȚII (GARANȚIE, RĂSPUNDERE PENTRU DEFECTE, RECLAMAȚII)

8.1. Cumpărătorul are dreptul de a obține eliminarea gratuită a defectului, în timp util și în mod corespunzător, dacă este vorba de un defect al bunurilor care poate fi eliminat. Vânzătorul este obligat să înlăture defectul fără întârzieri nejustificate.

8.2. În loc să înlăture defectul, cumpărătorul poate solicita înlocuirea bunurilor sau, dacă defectul se referă doar la o anumită parte a bunurilor, înlocuirea acelei părți, cu excepția cazului în care acest lucru implică costuri disproporționate pentru vânzător în raport cu prețul bunurilor sau cu gravitatea defectului.

8.3. Vânzătorul poate înlocui întotdeauna bunurile defecte cu bunuri fără defecte, cu excepția cazului în care acest lucru îi provoacă cumpărătorului inconveniente grave.

8.4. Dacă există un defect al bunurilor care nu poate fi remediat și care împiedică utilizarea corespunzătoare a bunurilor ca și cum acestea nu ar fi defecte, cumpărătorul are dreptul de a schimba bunurile sau are dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare. Aceleași drepturi se aplică cumpărătorului în cazul în care viciile pot fi înlăturate, dar dacă cumpărătorul nu poate utiliza în mod corespunzător bunurile din cauza reapariției viciului după reparare sau din cauza unui număr mai mare de defecte.

8.5. În cazul altor defecte iremediabile, cumpărătorul are dreptul la o reducere rezonabilă a prețului bunurilor.

8.6. Vânzătorul a informat cumpărătorul cu privire la drepturile sale care decurg din secțiunea 622 din Codul civil (clauzele 8.1-8.3 din prezentele condiții) și drepturile care decurg din secțiunea 623 din Codul civil (clauzele 8.4-8.5 din prezentele condiții) prin plasarea prezentelor condiții pe subpagina relevantă a magazinului electronic al vânzătorului, iar cumpărătorul a avut posibilitatea de a le citi la momentul respectiv înainte de a trimite comanda.

8.7. Cumpărătorul este obligat să depună o reclamație la vânzător sau la o persoană desemnată. Vânzătorul este răspunzător pentru defectele bunurilor în sensul legislației cehe aplicabile. Informațiile privind locațiile de service și persoanele desemnate pentru service în garanție și postgaranție sunt furnizate de către vânzător cumpărătorului pe versoul cardului de garanție sau la cerere prin telefon sau e-mail.

8.8. Cumpărătorul a fost familiarizat în mod corespunzător cu procedura de reclamații și a fost informat cu privire la condițiile și metoda de revendicare a bunurilor, inclusiv informații privind locul unde poate fi făcută reclamația, precum și cu privire la punerea în aplicare a măsurilor de garanție în conformitate cu articolul 18 alineatul (1) litera (1) din Legea nr. 250/2007 privind protecția consumatorilor și de modificare a Legii Consiliului Național Slovac nr. 372/1990 Coll. privind infracțiunile, astfel cum a fost modificată (denumită în continuare „Legea”) în momentul anterior încheierii contractului de vânzare-cumpărare, prin plasarea acestor termeni și condiții și a condițiilor de reclamație pe subpagina relevantă a comerțului electronic al vânzătorului, iar cumpărătorul a avut posibilitatea de a le citi în momentul în care a trimis comanda.

8.9 Bunurile achiziționate de către Cumpărător de la Vânzător sub formă de comerț electronic pe site-ul de comerț electronic al Vânzătorului fac obiectul Procedurii de reclamații.

8.10 În cazul în care bunurile prezintă defecte pentru care producătorul, furnizorul sau vânzătorul este răspunzător, sunt acoperite de garanție și au fost achiziționate de la vânzător, cumpărătorul are dreptul de a solicita răspunderea vânzătorului pentru defectele bunurilor.

8.11. În cazul în care bunurile sunt defecte, Cumpărătorul are dreptul de a face o reclamație la sediul Vânzătorului, în conformitate cu secțiunea 18(1)(2) din Lege, prin livrarea bunurilor la sediul Vânzătorului și predarea către Vânzător a expresiei intenției Cumpărătorului de a-și exercita dreptul în conformitate cu secțiunile 8.1 – 8.5 din acești Termeni și condiții de vânzare și reclamații („Notificare de reclamație”), de exemplu, sub forma unui formular de reclamație completat, care se găsește pe subpagina relevantă din comerțul electronic al Vânzătorului. Vânzătorul recomandă să asigurați bunurile atunci când le trimiteți pentru revendicare. Vânzătorul nu acceptă expedieri contra ramburs. Cumpărătorul este obligat să precizeze în mod veridic toate informațiile necesare în notificarea de reclamație, în special să indice cu precizie tipul și amploarea defectului bunurilor; cumpărătorul trebuie să indice, de asemenea, care dintre drepturile sale care decurg din articolele 622 și 633 din Codul civil pe care le revendică. Cumpărătorul are dreptul de a depune o reclamație la o persoană autorizată de producătorul bunurilor să efectueze reparații în garanție (denumită în continuare „persoana desemnată”). Lista persoanelor desemnate este inclusă în certificatul de garanție sau trimisă cumpărătorului de către vânzător la cererea acestuia.

8.12. Procedura de reclamație privind mărfurile care pot fi livrate vânzătorului începe la data la care sunt îndeplinite cumulativ toate condițiile următoare:

(a) predarea de către Cumpărător către Vânzător a notificării de revendicare
b) livrarea bunurilor revendicate de către Cumpărător către Vânzător sau către o persoană desemnată în acest scop
(c) predarea către vânzător a codurilor de acces, parolelor etc. pentru bunurile revendicate, dacă aceste date sunt necesare pentru soluționarea corectă a cererii de despăgubire

8.13. În cazul în care obiectul reclamației este reprezentat de bunuri care nu pot fi livrate în mod obiectiv vânzătorului sau care sunt fixate, cumpărătorul este obligat să ofere toată asistența necesară pentru efectuarea unei inspecții a bunurilor revendicate de către vânzător sau de către o terță parte desemnată de vânzător, pe lângă îndeplinirea condițiilor prevăzute la punctul 8.12 (a) (ac) din prezentele Condiții comerciale și de reclamații. Procedura de reclamație privind mărfurile care nu pot fi livrate în mod obiectiv vânzătorului sau care sunt fixate începe în ziua în care se efectuează inspecția mărfurilor în conformitate cu prima teză. Cu toate acestea, în cazul în care vânzătorul sau o parte terță desemnată de vânzător nu reușește să organizeze o inspecție într-un termen rezonabil, dar nu mai târziu de 10 zile de la data transmiterii notificării de revendicare către vânzător, procedura de revendicare va începe la data transmiterii notificării de revendicare către vânzător.

8.14. Vânzătorul sau o persoană desemnată va emite Cumpărătorului o confirmare a reclamației într-o formă adecvată aleasă de Vânzător. sub forma unei corespondențe sau în scris, în care Vânzătorul va identifica cu exactitate defectele reclamate ale bunurilor și va instrui din nou Consumatorul cu privire la drepturile sale în temeiul clauzei 8. 1. până la 8.3. din prezentele Condiții de vânzare și reclamații (articolul 622 din Codul civil) și drepturile care decurg din articolele 8.4. până la 8.5. din prezentele Condiții de vânzare și reclamații (articolul 623 din Codul civil). În cazul în care reclamația este făcută prin intermediul comunicării la distanță, vânzătorul este obligat să livreze imediat cumpărătorului confirmarea reclamației; dacă nu este posibilă livrarea imediată a confirmării, aceasta trebuie livrată fără întârzieri nejustificate, dar cel târziu împreună cu dovada de decontare a reclamației; confirmarea reclamației nu trebuie livrată dacă cumpărătorul poate dovedi reclamația într-un alt mod.

8.15. Cumpărătorul are dreptul de a decide care dintre drepturile sale, în sensul articolelor 622 și 623 din Codul civil, își exercită și este, de asemenea, obligat să transmită vânzătorului, fără întârziere, informații cu privire la decizia sa. Pe baza deciziei cumpărătorului cu privire la drepturile pe care le exercită în sensul secțiunilor 622 și 623 din Codul civil, vânzătorul sau o persoană desemnată este obligat să stabilească imediat metoda de tratare a reclamației în conformitate cu secțiunea 2 litera (m) din lege, în cazurile mai complexe în termen de 3 zile de la începerea procedurii de reclamație, în cazuri justificate, în special dacă este necesară o evaluare tehnică complexă a stării bunurilor, în termen de cel mult 30 de zile de la data livrării bunurilor care fac obiectul reclamației. După ce stabilește modul de soluționare a reclamației, vânzătorul sau persoana desemnată soluționează imediat reclamația; în cazuri justificate, reclamația poate fi soluționată ulterior. Cu toate acestea, cererea nu poate dura mai mult de 30 de zile de la data cererii. În cazul în care vânzătorul intră în posesia obiectului reclamației la o dată ulterioară datei la care a fost depusă reclamația, termenele de soluționare a reclamației în temeiul prezentului alineat încep să curgă de la data la care vânzătorul intră în posesia obiectului reclamației; cu toate acestea, nu mai târziu de data la care vânzătorul îl împiedică sau îl împiedică să intre în posesia obiectului reclamației. După expirarea termenului de soluționare a reclamației, consumatorul are dreptul de a se retrage din contract sau de a obține înlocuirea produsului cu un produs nou.

8.16. În cazul în care Cumpărătorul a formulat o cerere de despăgubire în primele 12 luni de la încheierea Contractului de achiziție, Vânzătorul poate soluționa cererea de despăgubire prin respingerea acesteia numai pe baza unei expertize sau a unui aviz emis de o persoană autorizată, notificată sau acreditată sau a avizului unei persoane desemnate (denumită în continuare „expertiză”). Indiferent de rezultatul expertizei, Vânzătorul nu poate solicita Cumpărătorului să plătească costurile expertizei sau orice alte costuri legate de expertiza respectivă.

8.17. În cazul în care Cumpărătorul a formulat o reclamație împotriva Produsului după 12 luni de la încheierea Contractului de achiziție, iar Vânzătorul a respins reclamația, persoana care a gestionat reclamația este obligată să indice în documentul de soluționare a reclamației la cine poate trimite Cumpărătorul bunurile pentru o evaluare profesională. În cazul în care cumpărătorul trimite bunurile către persoana specificată în documentul de reclamație pentru expertiză, costurile expertizei bunurilor, precum și toate celelalte costuri aferente suportate în mod rezonabil sunt suportate de vânzător, indiferent de rezultatul expertizei. În cazul în care cumpărătorul dovedește răspunderea vânzătorului pentru viciul invocat al bunurilor prin expertiza de specialitate, cumpărătorul își poate reitera cererea; perioada de garanție nu curge pe durata expertizei. Vânzătorul este obligat să ramburseze cumpărătorului, în termen de 14 zile de la data cererii reconfirmate, toate costurile suportate pentru evaluarea profesională a bunurilor, precum și toate costurile conexe suportate în mod rezonabil. O cerere reafirmată nu poate fi respinsă.

8.18. Cumpărătorul nu are dreptul de a invoca răspunderea pentru viciile de care vânzătorul a fost notificat la momentul încheierii contractului sau de care, ținând cont de circumstanțele în care a fost încheiat contractul de vânzare-cumpărare, ar fi trebuit să aibă cunoștință.

8.19. Vânzătorul își rezervă dreptul de a înlocui bunurile defecte cu alte bunuri ireproșabile, cu parametri tehnici identici sau mai buni, cu excepția cazului în care acest lucru ar cauza inconveniente grave pentru Cumpărător

8.20:

în cazul în care cumpărătorul nu și-a exercitat dreptul privind răspunderea vânzătorului pentru defectele bunurilor până la sfârșitul perioadei de garanție a bunurilor,

în cazul în care defectul bunurilor este o deteriorare mecanică a bunurilor cauzată de cumpărător,

în cazul în care defectul bunurilor este cauzat de utilizarea bunurilor în condiții care nu corespund mediului natural al bunurilor în ceea ce privește intensitatea, umiditatea, influențele chimice și mecanice,

în cazul în care defectul bunurilor este cauzat de o manipulare, o exploatare sau o neglijare necorespunzătoare a bunurilor,

în cazul în care defectul bunurilor a fost cauzat de deteriorarea bunurilor prin încărcare excesivă sau prin utilizare contrară condițiilor specificate în documentație sau principiilor generale de utilizare normală a bunurilor,

în cazul în care defectul bunurilor este cauzat de deteriorarea bunurilor ca urmare a unor evenimente inevitabile și/sau imprevizibile,

în cazul în care defectul bunurilor a fost cauzat de deteriorarea accidentală a bunurilor,

în cazul în care defectul bunurilor a fost cauzat de o intervenție neprofesionistă, de daune cauzate de apă, de incendiu, de electricitate statică sau atmosferică sau de alte cauze de forță majoră,

în cazul în care defectul bunurilor a fost cauzat de manipularea bunurilor de către o persoană neautorizată.

8.21. Este obligația vânzătorului de a soluționa reclamația și de a încheia procedura de reclamație în unul dintre următoarele moduri:

(a) prin înlocuirea bunurilor,
b) prin rambursarea prețului de achiziție a bunurilor,
c) prin predarea bunurilor reparate,
d) plata unei reduceri rezonabile a prețului mărfurilor,
e) prin invitație scrisă de a prelua prestația specificată de vânzător,
(f) o respingere motivată a plângerii.

8.22. Vânzătorul este obligat să elibereze cumpărătorului o dovadă scrisă privind modalitatea de determinare a soluționării cererii de despăgubire și soluționarea cererii de despăgubire în termen de 30 de zile de la data solicitării, personal, prin intermediul unui furnizor de servicii poștale sau de curierat sau al unui serviciu de livrare. Vânzătorul informează cumpărătorul cu privire la rezultatul reclamației imediat după încheierea procedurii de reclamație, prin telefon sau e-mail, și transmite dovada de soluționare a reclamației împreună cu bunurile sau prin e-mail.

8.23. Perioada de garanție este de 24 de luni de la data livrării bunurilor, cu excepția cazului în care se specifică o perioadă de garanție diferită pentru cazuri specifice. Produsele de nutriție sportivă expediate, alimentele din coșurile cadou și hrana pentru animale de companie au un termen de valabilitate minim de peste 2 luni înainte de data de expirare, în cazul unei date de expirare mai scurte, Vânzătorul va contacta Cumpărătorul prin telefon sau e-mail, iar expedierea se va face numai cu acordul Cumpărătorului.

8.24. În cazul reparării în garanție a bunurilor, perioada de garanție se prelungește cu perioada în care Cumpărătorul nu s-a putut bucura de bunuri.

8.25. În cazul înlocuirii bunurilor cu bunuri noi, perioada de garanție începe din nou de la primirea bunurilor noi, dar numai pentru bunurile noi. În cazul înlocuirii bunurilor cu altele noi, Cumpărătorul va primi un document pe care vor fi indicate informațiile privind înlocuirea bunurilor, iar orice alte pretenții vor fi formulate pe baza contractului de cumpărare și a acestui document de revendicare.

8.26. În cazul unui defect detașabil, reclamația va fi soluționată la discreția Cumpărătorului, în conformitate cu clauza 8.15 din prezentele Termeni și condiții de revendicare, în felul următor:

(a) vânzătorul va înlocui bunurile defecte sau
b) vânzătorul ia măsuri pentru înlăturarea defectului

8.27. În cazul în care este vorba de un defect detașabil, iar cumpărătorul nu stabilește prompt, în conformitate cu clauza 8.15 din prezentele Termeni și condiții de reclamații, modul în care trebuie soluționată reclamația, vânzătorul va soluționa reclamația prin eliminarea defectului.

8.28. În cazul în care este vorba de un defect care nu poate fi înlăturat sau de un singur defect detașabil repetat sau de un număr de defecte detașabile diferite care împiedică utilizarea corespunzătoare a bunurilor ca fiind lipsite de defecte, vânzătorul, în funcție de decizia cumpărătorului în temeiul clauzei 8.15 din prezentele Reclamații și condiții comerciale, va soluționa reclamația în felul următor:

prin înlocuirea bunurilor cu alte bunuri funcționale cu parametri tehnici identici sau mai buni sau, dacă vânzătorul nu poate înlocui bunurile cu alte bunuri, prin rambursarea prețului de achiziție a bunurilor.

8.29. În cazul unui defect inamovibil sau al unor defecte înlăturabile repetate în mod repetat, sau dacă există un număr mai mare de defecte înlăturabile diferite care împiedică utilizarea corespunzătoare a bunurilor decât în lipsa defectului și cumpărătorul nu stabilește imediat, în conformitate cu punctul 8.15 din prezentele Reclamații și condiții comerciale, modul în care trebuie soluționată reclamația, vânzătorul va soluționa reclamația prin înlocuirea bunurilor cu alte bunuri funcționale cu parametri tehnici identici sau mai buni.

8.30. Soluționarea reclamației se aplică numai defectelor specificate în notificarea de reclamație și în confirmarea reclamației bunurilor în conformitate cu clauza 8.14. din prezentele reclamații și termeni și condiții.

8.31 În scopul unei reclamații, apariția unui singur defect remediabil de mai mult de două ori este considerată ca fiind un defect remediabil repetat.

8.32. În sensul unei cereri de despăgubire, apariția a mai mult de trei defecte demontabile diferite în același timp este considerată ca fiind un defect demontabil multiplu.

8.33. Dreptul cumpărătorului de a face o reclamație pentru un defect al bunurilor se epuizează după ce cumpărătorul și-a exercitat dreptul și a solicitat vânzătorului să remedieze defectul bunurilor în conformitate cu clauza 8.1 din prezentele reclamații și termeni și condiții și, indiferent de rezultatul reclamației, cumpărătorul nu are dreptul de a face o nouă reclamație pentru același defect unic (nu un defect de același tip).

8.34. Prevederile articolului 8 din prezentele Termeni și condiții comerciale și de reclamații nu se aplică în mod expres entităților care nu se încadrează în definiția consumatorului prevăzută în secțiunea 2 litera (a) din Legea 102/2014.

.

9.1. DATE CU CARACTER PERSONAL ȘI PROTECȚIA DATELOR

Părțile convin că, în cazul în care cumpărătorul, dacă este o persoană fizică, este obligat să notifice vânzătorul în ordinea numelui și prenumelui său, a adresei de reședință permanentă, inclusiv codul poștal, a numărului de telefon și a adresei de e-mail.

Părțile convin că, în cazul în care cumpărătorul, dacă este o persoană juridică, trebuie să notifice vânzătorul în ordinea denumirii sale comerciale, a adresei sediului social, inclusiv a codului poștal, a numărului de TVA, a numărului de telefon și a adresei de e-mail.

Cumpărătorul poate în orice moment să verifice și să modifice datele personale furnizate, precum și să își anuleze înregistrarea prin conectarea la adresa de e-mail hello@delab.sk.

Prin prezenta, Vânzătorul informează Cumpărătorul că, în conformitate cu Legea nr. 18/2018 privind protecția datelor cu caracter personal și de modificare a anumitor legi, cu modificările ulterioare (denumită în continuare „Legea privind protecția datelor cu caracter personal”), Vânzătorul, în calitate de operator, va prelucra datele cu caracter personal ale Cumpărătorului în procesul de încheiere a Contractului de achiziție fără consimțământul Cumpărătorului în calitate de persoană vizată, deoarece prelucrarea datelor cu caracter personal ale Cumpărătorului va fi efectuată de către Vânzător în cadrul relațiilor precontractuale cu Cumpărătorul, iar prelucrarea datelor cu caracter personal ale Cumpărătorului este necesară pentru executarea Contractului de achiziție în care Cumpărătorul acționează ca una dintre părțile contractante.

Prin bifarea căsuței corespunzătoare înainte de trimiterea comenzii, cumpărătorul își poate exprima consimțământul, în sensul ZOOA, pentru prelucrarea și stocarea de către vânzător a datelor sale personale, în special a celor enumerate mai sus și/sau care sunt necesare pentru activitățile vânzătorului legate de trimiterea de informații despre produse noi, reduceri și promoții la bunurile oferite și pentru a le prelucra în toate sistemele sale informatice legate de trimiterea de informații despre produse noi, reduceri și promoții la bunurile oferite.

Vânzătorul se angajează să trateze și să gestioneze datele cu caracter personal ale cumpărătorului în conformitate cu legislația aplicabilă din Republica Cehă.

Vânzătorul declară că, în conformitate cu ZnOOU, datele cu caracter personal vor fi colectate exclusiv în scopul menționat în acești termeni și condiții.

Vânzătorul declară că, în conformitate cu ZnOOU, va colecta date cu caracter personal în alte scopuri decât cele menționate în acești termeni și condiții și se va asigura că datele cu caracter personal sunt prelucrate și utilizate exclusiv într-un mod care este în concordanță cu scopul pentru care au fost colectate și că nu le va combina cu datele cu caracter personal colectate în alte scopuri.

Cumpărătorul acordă vânzătorului consimțământul în temeiul clauzei 9.5 din prezentele Reclamații și Termeni și condiții pentru o perioadă de timp specificată până când scopul prelucrării datelor cu caracter personal ale cumpărătorului este îndeplinit. Vânzătorul asigură distrugerea imediată a datelor cu caracter personal ale cumpărătorului după ce scopul prelucrării a fost îndeplinit. Cumpărătorul își poate retrage consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în orice moment, în scris. Consimțământul expiră în termen de o lună de la primirea retragerii consimțământului de către cumpărător către vânzător.

Cumpărătorului i se va cere să confirme că vânzătorul i-a transmis o notificare suficientă, inteligibilă și clară, bifând căsuța înainte de trimiterea comenzii:

datele sale de identificare, care sunt prevăzute la articolul 1 din prezenții Termeni și condiții,

datele de identificare ale terțului, care este societatea care va livra cumpărătorului bunurile comandate, astfel încât aceste date să fie indicate în acceptare,

scopul prelucrării datelor cu caracter personal, care este încheierea contractului de vânzare-cumpărare între vânzător și cumpărător,

că va prelucra datele cu caracter personal ale cumpărătorului în ceea ce privește numele și prenumele, adresa de reședință permanentă, inclusiv codul poștal, numărul de telefon și adresa de e-mail, în cazul în care cumpărătorul este o persoană fizică, și în ceea ce privește denumirea comercială, adresa sediului social, inclusiv codul poștal, numărul de înregistrare, numărul de telefon și adresa de e-mail, în cazul în care cumpărătorul este o persoană juridică,

că cumpărătorul este obligat să furnizeze datele cu caracter personal solicitate,

Vânzătorul declară că va prelucra datele cu caracter personal în conformitate cu bunele moravuri și că va acționa într-un mod care nu contravine sau eludează ZOOA sau alte reglementări legale general obligatorii. Vânzătorul declară că consimțământul persoanei în cauză nu va fi impus sau condiționat prin amenințarea cu refuzul unei relații contractuale, al unui serviciu, al unui bun sau al unei obligații impuse vânzătorului.

Cumpărătorul are dreptul, la cererea scrisă a Vânzătorului, de a solicita

confirmarea faptului că datele cu caracter personal care îl privesc sunt sau nu sunt prelucrate,

scopul prelucrării datelor cu caracter personal,

informații, într-o formă general inteligibilă, despre prelucrarea datelor sale cu caracter personal în sistemul de informații și despre statutul acesteia în cadrul domeniului de aplicare:

datele de identificare ale vânzătorului și ale reprezentantului vânzătorului, în cazul în care acesta a fost desemnat,

datele de identificare ale intermediarului; acest lucru nu se aplică în cazul în care vânzătorul nu procedează la achiziționarea de date cu caracter personal în conformitate cu secțiunea 34 din PDPA,

într-o formă general inteligibilă, informații precise cu privire la sursa din care a obținut datele sale cu caracter personal în vederea prelucrării,

într-o formă inteligibilă în general, o descriere a datelor sale cu caracter personal care fac obiectul prelucrării,

informații suplimentare care sunt necesare pentru ca cumpărătorul să își garanteze drepturile și interesele protejate prin lege, luând în considerare toate circumstanțele și condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal, în special

instrucțiuni privind caracterul voluntar sau obligația de a furniza datele cu caracter personal solicitate; în cazul în care vânzătorul obține datele cu caracter personal ale cumpărătorului pe baza consimțământului cumpărătorului în conformitate cu ZOOÚ, vânzătorul informează, de asemenea, cumpărătorul cu privire la perioada de valabilitate a consimțământului, iar în cazul în care obligația cumpărătorului de a furniza date cu caracter personal rezultă dintr-un act obligatoriu din punct de vedere juridic și direct aplicabil al Uniunii Europene, dintr-un tratat internațional prin care Republica Cehă este obligată sau dintr-o lege, vânzătorul informează cumpărătorul cu privire la temeiul juridic care impune această obligație și informează cumpărătorul cu privire la consecințele refuzului de a furniza date cu caracter personal,

informații despre terți, în cazul în care se așteaptă sau se înțelege că datele cu caracter personal le vor fi furnizate acestora,

gama de destinatari, în cazul în care se prevede sau se înțelege că datele cu caracter personal le vor fi divulgate,

forma de divulgare, în cazul în care datele cu caracter personal urmează să fie divulgate,

țări terțe, în cazul în care se prevede sau se înțelege că va avea loc un transfer de date cu caracter personal către aceste țări,

rectificarea datelor sale cu caracter personal incorecte, incomplete sau neactualizate care fac obiectul prelucrării,

distrugerea datelor sale cu caracter personal, în cazul în care scopul prelucrării a fost îndeplinit; în cazul în care documentele oficiale care conțin date cu caracter personal fac obiectul prelucrării, acesta poate solicita returnarea acestora,

distrugerea datelor sale cu caracter personal care fac obiectul prelucrării, în cazul în care a existat o încălcare a ZOOÚ sau a unei alte reglementări legale valabile din Republica Cehă.

Cumpărătorul are dreptul de a se opune:

prelucrarea datelor sale cu caracter personal despre care presupune că sunt sau vor fi prelucrate în scopuri de marketing direct fără consimțământul său și să solicite distrugerea acestora,

utilizarea datelor cu caracter personal menționate la secțiunea 31 în scopuri de marketing direct în cadrul comunicărilor poștale sau

furnizarea de date cu caracter personal menționate în secțiunea 31 în scopuri de marketing direct.

Cumpărătorul, la o cerere scrisă gratuită, are dreptul de a se opune prelucrării datelor cu caracter personal în cazurile menționate la articolul 31 din lege, pe baza unor motive legitime sau prin furnizarea de dovezi privind o ingerință nejustificată în drepturile și interesele sale protejate de lege care sunt sau pot fi prejudiciate de o astfel de prelucrare a datelor cu caracter personal într-un caz particular; cu excepția cazului în care motive legitime împiedică acest lucru și se dovedește că obiecția cumpărătorului este justificată, vânzătorul blochează și distruge datele cu caracter personal a căror prelucrare a fost contestată de către cumpărător fără întârzieri nejustificate, de îndată ce circumstanțele permit acest lucru.

Cumpărătorul, la cerere scrisă sau în persoană, în cazul în care chestiunea nu poate fi amânată, are, de asemenea, dreptul de a se opune vânzătorului în orice moment și de a nu se supune unei decizii a vânzătorului care ar avea efecte juridice sau un impact semnificativ asupra cumpărătorului, în cazul în care o astfel de decizie este luată exclusiv pe baza prelucrării automatizate a datelor sale cu caracter personal. Cumpărătorul are dreptul de a solicita vânzătorului să revizuiască decizia emisă printr-o altă metodă decât prelucrarea automatizată, vânzătorul urmând să se conformeze solicitării cumpărătorului, persoana autorizată având un rol decisiv în revizuirea deciziei; vânzătorul informează cumpărătorul cu privire la metoda de revizuire și la rezultatul constatărilor în termenul prevăzut la punctul 18 din prezentele condiții generale. Cumpărătorul nu beneficiază de acest drept decât în cazul în care o lege specială care prevede măsuri de protejare a intereselor legitime ale cumpărătorului prevede acest lucru sau dacă, în cadrul relației precontractuale sau în timpul existenței relației contractuale, vânzătorul a emis o decizie prin care a aprobat cererea cumpărătorului sau dacă vânzătorul a luat alte măsuri rezonabile în cadrul contractului pentru a proteja interesele legitime ale cumpărătorului.

În cazul în care cumpărătorul își exercită dreptul în scris, iar conținutul cererii sale indică faptul că își exercită dreptul, cererea este considerată ca fiind făcută în temeiul prezentei legi; o cerere făcută prin poștă electronică sau prin fax este transmisă în scris de către cumpărător în termen de trei zile de la data expedierii acesteia.

În cazul în care cumpărătorul suspectează că datele sale cu caracter personal sunt prelucrate în mod ilegal, acesta poate notifica Oficiul pentru protecția datelor cu caracter personal. În cazul în care cumpărătorul nu are capacitate juridică deplină, drepturile sale pot fi exercitate de către reprezentantul său legal.

Vânzătorul este obligat să dea curs solicitării în scris a cumpărătorului în conformitate cu prezentul nr. din prezenții Termeni și condiții sau să se conformeze cerințelor cumpărătorului în conformitate cu ZOOÚ și să informeze în scris cumpărătorul în termen de 30 de zile de la primirea solicitării sau a cerinței.

Vânzătorul notifică imediat în scris persoana în cauză și Oficiul pentru protecția datelor cu caracter personal cu privire la orice limitare a drepturilor cumpărătorului în temeiul KBAA.

Vânzătorul informează Cumpărătorul că, în conformitate cu ZnOOÚ, atunci când prelucrează datele cu caracter personal ale Cumpărătorului, este de așteptat ca datele cu caracter personal ale Cumpărătorului să fie dezvăluite și puse la dispoziția următoarelor părți terțe sau destinatari:

Packeta Czech s. r. o., cu sediul social în Kopčianska 3338/82A 851 01 Bratislava, nr. de identificare: 48136999, înregistrată în Registrul Comerțului de la Tribunalul Districtual Bratislava I, Secțiunea: s.r.o., nr. de înregistrare: 105158/B.

10. RETRAGEREA DIN CONTRACTUL DE VÂNZARE-CUMPĂRARE

10.1. În cazul în care vânzătorului îi este imposibil să își îndeplinească obligațiile care îi revin în temeiul Contractului de achiziție din cauza lipsei de stocuri, a indisponibilității bunurilor sau dacă producătorul, importatorul sau furnizorul bunurilor convenite în Contractul de achiziție a întrerupt producția sau a efectuat modificări atât de grave încât a devenit imposibil să îndeplinească obligațiile vânzătorului în temeiul Contractului de achiziție sau din cauza unui caz de forță majoră, sau dacă, chiar și după ce a depus toate eforturile, care i se poate solicita în mod echitabil, nu este în măsură să livreze bunurile către client în termenul stabilit în prezentele condiții, vânzătorul este obligat să informeze cumpărătorul despre acest fapt fără întârziere și este, de asemenea, obligat să ofere cumpărătorului o prestație alternativă sau posibilitatea ca acesta să se retragă din contractul de vânzare-cumpărare (să anuleze comanda). În cazul în care Cumpărătorul se retrage din Contractul de achiziție din motivele prevăzute în această secțiune a prezentelor Reclamații și Termeni și condiții, Vânzătorul este obligat să returneze Cumpărătorului avansul deja plătit pentru bunurile convenite în Contractul de achiziție în termen de 14 zile de la notificarea retragerii, prin transfer în contul desemnat de Cumpărător.

10.2. Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din Contractul de achiziție fără a da niciun motiv, în conformitate cu secțiunile 7 și următoarele din Legea nr. 102/2014 privind protecția consumatorilor în vânzările la distanță (denumită în continuare „Legea privind protecția consumatorilor în vânzările la distanță”), în termen de 14 zile de la primirea bunurilor sau de la data încheierii contractului de prestări servicii sau a contractului de furnizare de conținut electronic care nu este livrat pe un suport material, dacă Vânzătorul a îndeplinit la timp și în mod corespunzător obligațiile de informare în conformitate cu secțiunea 3 din Legea privind protecția consumatorilor în vânzările la distanță.

10.3 În această perioadă, Cumpărătorul are dreptul de a despacheta și de a testa bunurile după recepție într-un mod similar cu cel obișnuit în cazul achiziției într-un magazin tradițional „brick-and-mortar”, în măsura în care este necesar pentru a determina natura, caracteristicile și funcționalitatea bunurilor.

10.4. Perioada de retragere începe la data la care cumpărătorul sau o terță parte desemnată de cumpărător, alta decât transportatorul, preia livrarea tuturor părților din bunurile comandate sau dacă

(a) livrează bunuri compuse din mai multe părți sau piese, de la data primirii ultimei părți sau piese,
(b) livrează separat bunurile comandate de cumpărător într-o singură comandă, de la data primirii bunurilor care au fost livrate ultimele,
(c) livrează în mod repetat bunuri în temeiul contractului, în cadrul unei perioade determinate, de la data primirii primului bun livrat.

10.5. Cumpărătorul se poate retrage din contractul de vânzare, al cărui obiect este achiziționarea de bunuri, chiar înainte de începerea perioadei de retragere.

10.6. Retragerea din contract se solicită în scris, într-un mod care să nu dea naștere la îndoieli că retragerea a fost făcută din greșeală sau sub forma unei notări pe un alt suport durabil, sau prin utilizarea formularului atașat ca anexa 2.1 la prezentele Condiții de vânzare și reclamații. Perioada de retragere se consideră respectată dacă notificarea de retragere este trimisă vânzătorului cel târziu în ultima zi a perioadei, în conformitate cu secțiunea 7 alineatul (1) punctul 1 din Legea privind protecția consumatorilor în materie de vânzări la distanță.

10.7. Retragerea din contractul de achiziție în conformitate cu clauza anterioară din prezenții Termeni și condiții trebuie să conțină informațiile solicitate în formularul de retragere, care constituie anexa 2.1 la prezenții Termeni și condiții, în special identificarea Cumpărătorului, numărul și data comenzii, specificațiile exacte ale bunurilor, modul în care Vânzătorul trebuie să returneze prestația deja primită, în special numărul de cont și/sau adresa poștală a Cumpărătorului.

10.8 În cazul retragerii din Contractul de achiziție de către Cumpărător, orice contract suplimentar legat de Contractul de achiziție din care s-a retras Cumpărătorul va fi anulat de la bun început. Niciun cost sau alte plăți legate de anularea contractului suplimentar nu pot fi revendicate de la cumpărător, cu excepția plății costurilor și plăților menționate la articolul 9 alineatul (1) punctul 3, articolul 10 alineatul (1) punctele 3 și 5 din Legea privind protecția consumatorilor în domeniul vânzărilor la distanță și a prețului pentru serviciu, dacă obiectul contractului este furnizarea unui serviciu și dacă serviciul a fost furnizat integral.

10.9.În termen de 14 zile de la data retragerii din contractul de vânzare-cumpărare, cumpărătorul este obligat să trimită bunurile înapoi la adresa sediului social al operatorului sau să le predea vânzătorului sau unei persoane autorizate de acesta să preia bunurile fără întârzieri nejustificate. Acest lucru nu se aplică în cazul în care vânzătorul a propus să ridice bunurile personal sau prin intermediul unei persoane autorizate de acesta. Termenul prevăzut în prima teză a prezentei clauze din prezentele condiții de vânzare și de reclamație se consideră respectat în cazul în care bunurile au fost predate pentru transport cel târziu în ultima zi a termenului.

10.10. Livrările contra ramburs nu vor fi acceptate de către vânzător. Se recomandă să asigurați bunurile. Vânzătorul rambursează cumpărătorului toate plățile primite de la cumpărător în temeiul sau în legătură cu contractul de achiziție, inclusiv costurile de transport, de livrare și de expediere și alte costuri și taxe, fără întârzieri nejustificate și în termen de cel mult 14 zile de la data livrării notificării de retragere. Vânzătorul nu este obligat să ramburseze cumpărătorului plățile efectuate în temeiul prezentei clauze din acești Termeni și condiții înainte ca bunurile să fie livrate cumpărătorului sau până când cumpărătorul nu a furnizat dovada că bunurile au fost returnate vânzătorului, cu excepția cazului în care vânzătorul propune să ridice bunurile personal sau prin intermediul unei persoane autorizate de către vânzător.

10.11 Costul returnării bunurilor către vânzător este suportat de către cumpărător. Bunurile se returnează direct vânzătorului sau persoanei autorizate de către vânzător să le ridice. Acest lucru nu se aplică în cazul în care vânzătorul a fost de acord să suporte el însuși aceste costuri sau în cazul în care nu și-a îndeplinit obligația prevăzută la articolul 3 alineatul (1) punctul (1) litera (i) din Legea privind protecția consumatorilor în materie de vânzări la distanță.

10.12. Cumpărătorul este răspunzător numai pentru orice diminuare a valorii bunurilor care rezultă din tratarea bunurilor dincolo de ceea ce este necesar pentru a stabili caracteristicile și funcționalitatea bunurilor. Consumatorul nu este răspunzător pentru diminuarea valorii bunurilor în cazul în care vânzătorul nu și-a îndeplinit obligația de informare cu privire la dreptul consumatorului de a se retrage din contract în conformitate cu articolul 3 alineatul (1) punctul 1 litera (h) din Legea privind protecția consumatorilor în materie de vânzări la distanță.

10.13. Vânzătorul este obligat să ramburseze cumpărătorului prețul de achiziție al bunurilor în același mod în care cumpărătorul a utilizat în plata sa, cu excepția cazului în care vânzătorul convine cu cumpărătorul asupra unei alte metode de rambursare a plăților, fără a percepe cumpărătorului taxe suplimentare în acest sens.

10.14 În conformitate cu secțiunea 7(1)(6) din Legea privind protecția consumatorilor în materie de vânzări la distanță, cumpărătorul nu se poate retrage dintr-un contract al cărui obiect este:

vânzarea de bunuri realizate în funcție de cerințele specifice ale consumatorului, de bunuri pe măsură sau de bunuri concepute special pentru un singur consumator,

vânzarea de bunuri închise în ambalaje de protecție care nu pot fi returnate din motive de sănătate sau de igienă și al căror ambalaj de protecție a fost deteriorat după livrare,

vânzarea de înregistrări sonore, înregistrări vizuale, înregistrări audiovizuale, cărți sau programe informatice vândute în ambalaj de protecție, cu condiția ca consumatorul să fi desfăcut ambalajul,

furnizarea de conținut electronic, altul decât pe un suport material, cu condiția ca furnizarea să fi fost inițiată cu consimțământul expres al consumatorului și ca acesta să fi declarat că a fost informat în mod corespunzător că își pierde dreptul de retragere prin acordarea unui astfel de consimțământ.

10.15. Dispozițiile articolului 10 din prezentele Condiții comerciale și reclamații nu se aplică în mod expres entităților care nu se încadrează în definiția consumatorului prevăzută la articolul 2 litera (a) din lege.

11. DISPOZIȚII FINALE

11.1 În cazul în care Contractul de achiziție este încheiat în scris, orice modificare a Contractului de achiziție trebuie să fie în scris

11.2. Părțile convin ca comunicarea dintre ele să se facă prin e-mail.

11.3. Relațiile care nu sunt guvernate de acești Termeni și condiții de vânzare și revendicări sunt supuse dispozițiilor relevante ale Codului civil. 22/2004 privind comerțul electronic și modificarea și completarea Legii nr. 128/2002 privind controlul de stat al pieței interne în materie de protecție a consumatorilor și modificarea anumitor acte, astfel cum au fost modificate prin Legea nr. 1/2003 284/2002 și Legea nr. 102/2014 privind protecția consumatorilor în vânzările la distanță.

11.4. Acești Termeni și condiții de vânzare și reclamații intră în vigoare față de Cumpărător la încheierea Contractului de cumpărare.

11.5 Înainte de trimiterea comenzii, cumpărătorului i se va cere să confirme prin bifarea căsuței că a citit acești termeni și condiții, că a înțeles conținutul lor și că este de acord cu ei în întregime.

12. SOLUȚIONAREA ALTERNATIVĂ A LITIGIILOR

12.1. Cumpărătorul are dreptul de a cere despăgubiri vânzătorului în cazul în care consideră că vânzătorul i-a încălcat drepturile sau nu a tratat reclamația în mod satisfăcător. În cazul în care vânzătorul nu răspunde la cerere în termen de 30 de zile sau răspunde în mod negativ, consumatorul poate înainta o propunere de inițiere a soluționării alternative a litigiilor către o entitate de soluționare alternativă a litigiilor (denumită în continuare „entitate SAL”) în conformitate cu Legea 391/2015 Coll. Consumatorul poate depune o propunere în modul specificat în conformitate cu secțiunea 12 din Legea 391/2015 Coll. De asemenea, cererea poate fi depusă online prin intermediul platformei de soluționare alternativă a litigiilor RSO.

Soluționarea alternativă a litigiilor este rezervată exclusiv consumatorilor persoane fizice, nu cumpărătorilor întreprinderi. Soluționarea litigiilor are loc între un consumator și un vânzător care au încheiat un contract la distanță și al cărui litigiu are o valoare mai mare de 20 EUR. Taxa maximă pe care ADR o poate solicita cumpărătorului este de 5 EUR, pentru a acoperi costurile.

Link-uri și anexe importante (click pe link): Retragerea dintr-un contract de cumpărare la distanță

AVERTISMENT:

Acești Termeni și condiții generale au fost întocmite pentru DELAB, s.r.o., ID nr.: 53 548 256, Železničná 1534, Senica 905 01, înregistrată în Registrul Comerțului de la Tribunalul Districtual din Trnava, Secția: sro, Număr de inserție: 48400/T , de către Kriš. /27, Žiar nad Hronom 965 01, ID nr.: 50 532 464, care își rezervă drepturile de autor asupra acestei lucrări. Este strict interzisă orice utilizare a acestei lucrări sau a oricărei părți a acesteia (reproducerea, copierea, scanarea sau altă distribuire a textelor, tabelelor și a altor părți ale acestei lucrări) prin mijloace mecanice sau electronice fără acordul scris prealabil al Krši s.r.o. pentru o astfel de utilizare.